-

Забезпечення Якості -- Quality Assurance
-

пʼятниця, 17 жовтня 2008 р.

Функціональні та Не Функціональні Вимоги

1. Функціональні Вимоги (Functional Requirements)

Функціональні вимоги описують внутрішню роботу системи, її поведінку: калькулювання даних, маніпулювання даними, опрацьовування даних, і інші специфічні функції які повиина виконувати система.
Функціональні вимоги визначають що система повинна робити, а не функціональні вимоги визначають якою система повинна бути.

2. Не Функціональні Вимоги (Non-Functional Requirements)

Не функціональні вимоги можна поділити на дві категорії: покращення (безпека, надійність, швидкодія, зручність у використанні ...) та вдосконалення (маштабування, відновлюваність ...) властивостей системи.

2.1. Вимоги до Інтерфейсу (Interface Requirements)

2.1.1. Апаратні Інтерфейси (Hardware Interfaces)
Апаратні інтерфейси необхідні для підтримки системи, включаючи логічну структуру, фізичні адреси і очікувану поведінку.

2.1.2. Інтерфейси ПЗ (Software Interfaces)
Назви Інтерфейсів програмного забезпечення з якими аплікація повинна взаємодіяти.

2.1.3. Звязки Інтерфейсів (Communications Interfaces)
Звязки інтерфейсу з іншими системами або приладами.

2.2. Апаратні та Програмні Вимоги (Hardware/Software Requirements)
Опис апаратної та програмної платформ, необхідних для підтримки системи.

2.3. Operational Requirements

2.3.1. Безпека та Конфіденційність (Security and Privacy)

2.3.2. Надійність (Reliability)

2.3.3. Відновлювальність (Recoverability)

2.3.4. Продуктивність (Performance)

2.3.5. Потенціал (Capacity)

2.3.6. Збереження даних (Data Retention)

2.3.7. Керування помилками (Error Handling)

2.3.8. Правила Перевірки (Validation Rules)

2.3.9. Узгоджені стандарти (Convention Standards)

1 коментар: