-

Забезпечення Якості -- Quality Assurance
-

вівторок, 20 січня 2009 р.

Етичний Кодекс Менеджера

1. Роби одразу добре... погано - само зробиться. Роби так, щоб не переробляти.
2. Працюємо на спільний результат. Проблема колеги - твоя проблема також.
3. Робота менеджера - спілкування. Знайди час для розмови з колегами.
4. Інформація - наше спільне багатство. Довідався щось нове - розкажи.
5. Не розповсюджуй плітки: якщо не впевнений - не кажи. Невірна інформація шкідлива.
6. Недоінформованість дорого коштує. Незнаєш, або не розумієш - запитуй, не стидайся.
7. Підтримуй авторитет свого колеги. Це підтримає твій авторитет.
8. Доказуючи свою правильність, використовуй факти. Емоції краще залишити для стадіону.
9. Усі маємо право на власний погляд. Намагайтеся зрозуміти колегу.
10. Домовитися завжди можна!

Александр Крымов
скопійовано і перекладено з сайту Мегарост

Немає коментарів:

Дописати коментар